måndag 16 april 2018

Detaljer i vardagsrummet

Hoppas att ni haft en bra start på veckan! Jag avslutade arbetsdagen med att sätta mig i solstolen ute i trädgården en stund... så gott! Solen kom faktiskt fram genom molnen ett tag... behöver jag säga att jag höll på att somna? Jag hade nog gjort det om inte Athena höll så hård koll på vem som gick på "hennes" trottoar :-)

Detaljerna på soffbordet (ej böckerna) finns HÄR

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, svart fågel, fågel, fåglar, eldstickan, Oohh, tealight, värmeljus, coffee table books, böcker, new york, kinfolk

annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, svart fågel, fågel, fåglar, eldstickan, Oohh, tealight, värmeljus, coffee table books, böcker, new york, kinfolk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...