onsdag 18 april 2018

Trärena detaljer

Alltså... finns det något finare än 100% hantverk? De här trärena detaljerna gör mig glad varje gång jag ser dem... så fantastiskt fina! Vilken känsla det måste vara att kunna skapa något så fint av ett stycke trä! Wow alltså! Superglad att få ha de här finheterna i min shop! Muggen är också ett hantverk, men av keramik... gah, samma sak där! Sååå fint! Priset speglar dock heller hantverket kan jag tycka men det är de priserna som är satta... jag kan nog tänka mig att det tar sååå mycket längre tid att göra dem än det de får ut för det. Kan det vara Kina som produktionsland då tänker ni? Nope, trädetaljerna och muggen kommer från Tjeckien, Tyskland och Polen!

Här kan ni kika in om ni vill spana in grejerna lite mer: www.anneliesdesign.se Även tesilen, kaffet, teet och linnehandduken finns i shopen!

annelies design, webbutik, webbutiker, hantverk, trä, trärena detaljer, fat av ek, ekollon, kaffebönor, detaljer, prydnad, dekoration, mugg, ansikte, linne, kökshandduk, handduk, kök,

annelies design, webbutik, webbutiker, hantverk, trä, trärena detaljer, fat av ek, ekollon, kaffebönor, detaljer, prydnad, dekoration, mugg, ansikte, linne, kökshandduk, handduk, kök,

annelies design, webbutik, webbutiker, hantverk, trä, trärena detaljer, fat av ek, ekollon, kaffebönor, detaljer, prydnad, dekoration, mugg, ansikte, linne, kökshandduk, handduk, kök,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...