lördag 11 april 2015

God morgon!

Lördag och väderprognos som lovar värme! Kan ju inte bli bättre! Mannen ska jobba på trädäcket så jag tar en tur till loppis och matinköp på Coop på egen hand idag. Tänkte skynda mig hem för att bara njuta av det fina vädret, gå en promenad med Athena och sitta och surpla kaffe med mannen, när han hinner ta en paus. Igår var jag iväg och skulle handla Sioo, men det dröjer en vecka för de var tvungna att beställa hem det. Nåja, jag tror att jag hittar annat att göra än att måla. Ta ut en tvätt som får torka i friska luften bland annat :-) En riktigt slooowww saturday. Härligt!

sminkbord, sovrum, vitt, ikea, korg med kuddar, heltäckningsmatta i sovrummet, grått, inrendingsblogg, blogg, inspiration,

Njut av lördagen!

smyckeskrin, webbutik, webbutiker, webshop, annelies design & interior, anneliesdesign, hay hand, skrin, ask, glasbox, glasboxar, box, ask, askar,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...