fredag 10 april 2015

Kaffe och kaffekoppar

Dagen ägnade jag tillsammans med Mr Canon! Jag fotograferade bland annat några av de nyheter som jag tagit in i webbutiken... lite roligare när det finns fler bilder att titta på. Förhoppningsvis får man samtidigt lite inspiration när man kikar runt i webbutiken. Jätteroligt att fotografera nytt som kommit in!

kökshandduk styckningsschema, webbutik, webshop, webbutiker, annelies design interior, annelie palmqvist,  svart och vit kökshandduk, gråa kaffemuggar med tre olika designs, house doctor mugg, kaffe, svartvitt kaffepaket med grafisk stil, kaffesked med clips, ljusgrå porslingmuggar,

Kaffekopparna i ljusgrått kunde jag inte motstå när jag bläddrade i produktkatalogerna... de kom in i webbutiken direkt! Ni hittar dem här: Annelies Design & Interior

kaffekopp, kaffekoppar, kaffemugg, muggar från house doctor, tre designs, olika mönster, ljusgråa, ljusgrått, kaffe, croissant, svartvitt kaffepaket, nicolas vahe,

Criossants... min favorit!

muggar med olika mönster, ljusgrå mugg, kaffemugg, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, detaljer till köket, kök,

Förpackningsnörden (jag) gillar den svartvita påsen... :-)

svarta skedar, sked, svart kaffepaket, kaffeförpackning, webbutik, webshop, webbutiker, kaffekopp, kaffekoppar, inredning, inredningsblogg, blogg, bestick,

kaffe nicolas vahé, webbutik, webshop, webbutiker, sked med clips, annelies design interior, annelies design, svart och vitt, svartvit, svartvita förpackningar, kaffet, kaffesked, kaffeskopa, skopa, skopor,

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...