söndag 26 april 2015

Nytt konsttryck: "Styckningsschema älg"

Då var "kompisen" till hjorten klar att visas! Nu har jag fotograferat och lagt ut den i webbutiken.


 Här visar jag storlek A4, men den finns även i storlek A3... Superfin att hänga upp med posterhängare (finns också i webbutiken) om man vill hänga den på väggen istället. Jag ska visa lite bilder med de här upphängda med posterhängare inom kort.


Man ser inte det på de här bilderna kanske, men bredvid själva köttdelen har jag skrivit vad man använder de olika delarna till i matlagningen. Man kan säga att jag blivit expert på hjort och älg efter det här. Jösses vad jag har studerat vilt på kvällarna :-)  Jag har kommit in i ett riktigt flow med målningen och skapandet. Superkul! Två konsttryck till är levererade från tryckeriet, så de kommer in i webbutiken så fort jag hinner fotografera, redigera och lägga ut dem. Det är dock inga fler styckningsscheman den här omgången.


Den här tavlan, hjorten och alla mina andra konsttryck hittar ni här: Annelies Design & Interior Det är alltid fri frakt vid beställningar över 300 kr. Kika gärna in och se om du hittar något du gillar!




Fortsatt trevlig söndag önskar jag er alla! Nu ska jag ut i trädgården och se hur det går med byggandet av trädäcket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...