fredag 17 april 2015

Koltrast och skata

Nu finns fåglarna i webbutiken! Bengts underbara handsnidade fåglar! Tyvärr fick jag bara en koltrast och den försvann ur lagret på tio minuter. Jag har mailat Bengt för att se om jag kan få fler så produktbilden ligger kvar i butiken tills jag vet.

koltrast, skata, skator, fågel, fåglar, webbutik, webbutiker, webshop, inredning,

Skatan finns däremot! Så är det ju med de här... det är ingen massproduktion det är frågan om precis. Det är ett gediget hantverk som tar många timmar att skulptera fram med kniv och hjärta. Jag kan inte ens fatta att det kan bli en så detaljerad fågel av ett stycke trä! Bra där, Bengt!

koltrast, skata, skator, fågel, grytunderlägg, underlägg med städer, svart och vitt, svartvit, inredningsblogg, blogg, fåglar, webbutik, webbutiker, webshop, inredning,

Ha en härlig fredag!

koltrast, skata, skator, grytunderlägg new york, städer, fågel, fåglar, hylla,  webbutik, webbutiker, vitt, vit, svart och vitt, webshop, inredning,

koltrast, skata, skator, fågel, fåglar, fjäder, svart, svartvit, svartvitt, svartvita, webbutik, webbutiker, webshop, inredning,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...