måndag 13 april 2015

Vecka 16

Härligt med en helt ny vecka! En vecka närmare sommaren dessutom! Jag planerar inredning på trädäcket för fullt och ni som hänger med mig har sett att stolarna är fixade och klara. Nu är det bord till uteplatsen som tar upp mina tankar. Jag har kollat runt en del, men vill inte ha ett "vanligt" bord till uteplatsen. Jag är mer inne på ett betongbord, men rackarns vad dyra de borden är! Det blir nog till att tillverka ett själv! Min kalender verkar bli fulltecknad märker jag :-)

evighetskalender, nyhet i webbutiken, nyheter, inredning, webbutik, webshop, webbutiker, kalender, almanacka, almanackor, kaktus, kaktusar, pappersbox, papperslåda, papperskruka, papperskrukor, inredningsblogg, blogg, anneliesdesign, annelies design & Interior
Trevlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...