onsdag 1 april 2015

Loppisfyndet i köket

Mitt senaste loppisfynd...

industri, industriellt, industrikök, kök, köket, kökets, köken, vitt, vit, vita, svart och vitt, svartvit, hth, kors, bruna flaskor, hyllor i kök, isländska fårskinn, webbutik, webbutiker, webshop, diskbänk, blandare, new york grytunderlägg, städer, underlägg, taklampa, diamant lampa, lampor, barstol, barstolar, köksö, plåt,

... den bruna glasflaskan "Matolja" på hyllan! Superfin! För er som också gillar sådana flaskor kan jag meddela att ni i så fall kan hålla utkik i min webbutik, för där kommer in några läckerbitar i samma stuk.

rostfria hyllor, rostfri hylla i köket, brun glasflaska med matolja, new york grytunderlägg, inredning, inredningsblogg, blogg, bloggar, webbutik, webshop, webbutik med inredningsdetaljer, vitt kakel, vita kakelplattor, små kakelplattor i köket, kök, hth, blogg,

Annars då? Tja, här är rätt så tomt i köket just nu... jag oljade in bänkskivorna (äntligen fått gjort det) och nu måste de få vila i 24 timmar. Faktiskt en rätt så skön känsla att ha det så avskalat, fast inte riktigt så kul i längden :-) Klart där ska vara lite skärbrädor mm för att piffa till det lite, tycker jag.

olja in diskbänken, oljat in bänkskivorna, bänkskiva, grått kök, hth kök, diskbänk, industristil, industriellt kök, industri, vita små kakelplattor vid diskbänken, webbutik, webshop

isländskt fårskinn, isländska skinn, webbutik, webbutiker, webshop, barstol, barstolar, inredningsblogg, blogg, bloggen, bloggar, köket, indsutristil

Om ni är sugna på lite isländska fårskinn och coola grytunderlägg "New York" så finns de i min webbutik: Annelies Design & interior Tyvärr kan jag inte hjälpa er med just de här bruna flaskorna som jag har i köket eftersom alla är loppisfyndade, men som sagt... bruna flaskor kommer att dyka upp. En trevlig dag önskar jag er som tittat in här! 

grytunderlägg med städer, stad, underlägg new york, vitt kakel, små kakelplattor vid diskbänk, matolja brun glasflaska, glasflaskor, bruna flaskor, webbutik, webbutiker, annelies design interior, annelie palmqvist

3 kommentarer:

  1. Alltid lika snyggt hemma hos dig. Glad Påsk vännen. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Så snygg flaska och så fräschut i köket!
    Maken skickade iväg mig o dottern en helg så slipade han och oljade bänkskivorna här hemma, kanon tyckte jag;-)
    Ha en riktigt fin påskhelg!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Superfin!!! Kul med loppisfynd!

    Fina grejor du har i din webbshop! Kollade runt häromdagen!
    Kram Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...