söndag 22 december 2013

Sistaminuten-tips: Stolsdynor av fårskinn

De nya stålstolarna blev lite väl kalla att sitta på, så jag gav mig ut på jakt efter fårskinn.  Mitt tips idag blir Rusta som har äkta fårskinnsdynor för 99 kronor. Vita, svarta och gråa... Riktigt mjuka och härliga! Kanske en julklapp till någon i sista minuten? Det här blir i alla fall dagens tips...

stålstol, stolsdyna av fårskinn, fårskinn på stolar, matsalen, olika varianter av stolar vid matbordet, vitt, grått, svart, reforma, rusta, tips, inredning, dagens tips

Tillägg: De långhåriga fårskinnen finns i min nystartade webbutik: Annelies Design & interior

Ha det gott!

9 kommentarer:

  1. WOW! Så fint och vilket toppentips, tack för det :)

    Tack snälla för de fina orden om min domherre-målning, kan tro att det är dina färger :)

    Ha en underbar fjärde advent <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. Ja,visst är de mysiga &...billiga :)
    God Jul Kraaaaaaam <3

    SvaraRadera
  3. Snygga! Fin fäll du har i jämte oxå o stolarna är jättesnygga, kram Suss

    SvaraRadera
  4. De är verkligen supersköna att ha under rumpen o till ett himla bra pris. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Dom har jag fingrat på men lagt till på önskelistan, får väl se om jag får köpa dom efter jul :)
    Tack för tipset om granbilderna.
    Ha en riktigt God Jul du med.

    SvaraRadera
  6. Tack för tips, ett sådant vill jag ha i bilen. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Jag har sett dem, superfina och bra pris! Rusta är en favorit!
    Vilka fina prints du gör, älskar den med fjädern!!

    kram

    SvaraRadera
  8. Alltså Rusta.....inte första tipset som kommer därifrån. Det är lite oväntat men efter att ha gjort ett par besök där så kan jag bara hålla med om att man faktiskt kan göra fynd där!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...