fredag 2 oktober 2015

Hylla, svart och vitt, kors + lite till

Hyllan i matsalen... vitt, kors, svart, kaktusar, skata, posters, betong, glödlampor, glaskupor... that`s me! Gillar´t! Ikväll tänder jag ljuset på hyllan (+ några till) och grottar ner mig i soffan! Snart blir det fredagsmys!

hylla, vit, vitt, vita, skata, handsnidad, snidad, snidade, posters, poster, print, prints, tavla, tavlor, svart och vitt, kors, träkors, lampa, netto, diy, kaktus, kaktusar, stol på tavla, motiv stolar, svart fågel, fåglar, konsttryck, annelies design interior, anneliesdesign, webbutik, webshop, webbutiker, nettbutikk, nettbutikker, plakat, plakater,

Konsttrycken, skatan och modelldockan finns i webbutiken: Annelies Design & Interior 
Lilla svarta korset är ett DIY (enkelt, bara såga ut och måla!) Stora korset är köpt i en butik som jag inte tror finns längre. Betongljusstaken är köpt hos More, en butik i Varberg. Glaskupan är själva kupan till en gammal klocka som jag köpt på loppis. Lampan fyndade jag hos Netto för ett par veckor sedan. 

hylla, vit, vitt, vita, skata, handsnidad, snidad, snidade, posters, poster, print, prints, tavla, tavlor, svart och vitt, kors, träkors, lampa, netto, diy, kaktus, kaktusar, stol på tavla, motiv stolar, svart fågel, fåglar, konsttryck, annelies design interior, anneliesdesign, webbutik, webshop, webbutiker, nettbutikk, nettbutikker, plakat, plakater,
Ha en riktigt go fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...