onsdag 7 oktober 2015

Stjärnor, snart advent!

Jodå, så är det... det går alltid mycket fortare än man tror :-) Rätt vad det är så är man redan där! Det är ju i början av december som den där lightversionen ska upp, som stjärnor, kottar och ljusstakar. En del kör all in direkt.

Kommer ni ihåg stjärnorna jag hade i fönstret i ateljén? I år kommer de upp igen! Stjärnorna har jag tagit in till webbutiken nu! Ni hittar dem här: Annelies Design & interior

advent, adventsstjärna, adventsstjärnor, stjärna, stjärnor, vitt och svart, svartvitt, svart och vitt, ateljé, arbetsrum, julen 2015, inredning, i fönstret, jul, julens, pappersstjärnor, stjärnor av papper, dekoration, juldekorationer, dekorera till jul, december, julinspiration, julinredning, webbutik, webshop, webbutiker, nettbutikk, nettbutikker, annelies design, house doctor, design,

Superfint att sätta flera stycken ihop... eller varför inte en stjärna på en hylla i ett stilleben? Det kommer jag att ha också.

advent, adventsstjärna, adventsstjärnor, stjärna, stjärnor, vitt och svart, svartvitt, svart och vitt, ateljé, arbetsrum, julen 2015, inredning, i fönstret, jul, julens, pappersstjärnor, stjärnor av papper, dekoration, juldekorationer, dekorera till jul, december, julinspiration, julinredning, webbutik, webshop, webbutiker, nettbutikk, kottar, kotte, nettbutikker, annelies design, house doctor, design,

Jag brukar ju som sagt bara ha bilder som jag tagit själv, men idag gör jag ett undantag med bilden nedan... bara för att den ger inspiration och att det bara är fantasin som sätter gränserna. Läckert! Bilden kommer från House Doctor som jag har köpt in stjärnorna ifrån.


advent, adventsstjärna, adventsstjärnor, stjärna, stjärnor, vitt och svart, svartvitt, svart och vitt, ateljé, arbetsrum, julen 2015, inredning, i fönstret, jul, julens, pappersstjärnor, stjärnor av papper, dekoration, juldekorationer, dekorera till jul, december, julinspiration, julinredning, webbutik, webshop, webbutiker, nettbutikk, granris, grankvistar, grankvist, pappersdekorationer, dukning, juldukning, nettbutikker, annelies design, house doctor, design,
Foto: House Doctor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...