måndag 12 oktober 2015

Poster "Oak" och händer

Ja, nu har min samling kommit fram igen... händerna! Gillar dem! Vagnen har också stått och väntat på att få komma fram igen också :-) Man behöver ju inte köpa nytt hela tiden... har man det undanstoppat ett tag och tar fram det och placerar dem ihop med andra detaljer så blir det ju en ny upplevelse och känsla.

konsttryck oak, tavlor, växter, tavla, svartvita posters, poster, webbutiker, webbutik, webshop, nettbutikk, nettbutikker, ekollon, oak, posterhängare, hängare, hänga upp prints, print, bygglampa, lampa, hängande lampor, händer, industriell vagn, vagn med hjul, vagnar, inredning, inredningsdetaljer, grått, vitt, rostig, rostigt, vagnar, susan cedgård, arkivskåp, arkiv, arbetsrum, plakater, plakat, annelies design & interior,

Trähänderna i natur är från Hay, vita handen "Stopp" har jag fått av en vän som loppsfyndat den till mig (hon veta att jag gillar händer och ringde upp mig och frågade om hon skulle köpa den... TOPPEN!!!), Vita porslinshanden kommer jag tyvärr inte ihåg var den är köpt ( finns fortfarande i inredningsbutikerna), svarta handen är loppisfyndad. Så, där är min samling! Faktiskt har jag några händer till, men de fick inte vara med idag.

upphängning av tavlor, på väggen, konsttryck oak, tavlor, växter, tavla, svartvita posters, poster, webbutiker, webbutik, webshop, nettbutikk, nettbutikker, ekollon, oak, posterhängare, hängare, hänga upp prints, print, bygglampa, lampa, hängande lampor, händer, industriell vagn, vagn med hjul, vagnar, inredning, inredningsdetaljer, grått, vitt, rostig, rostigt, vagnar, susan cedgård, arkivskåp, arkiv, arbetsrum, plakater, plakat, annelies design & interior,

Lampan är det alltid många som mailar och och frågar i kommentarer var den är ifrån... jo ser ni, den är från svärfars garage! Konsttrycket "Oak" är en av mina egna målningar och den hittar ni i webbutiken, likaså den coola posterhängaren hittar ni där. Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se Den fina vagnen som jag gillar skarpt har jag köpt hos Susan Cedgård Utvalt.

konsttryck oak, tavlor, växter, tavla, svartvita posters, poster, webbutiker, webbutik, webshop, nettbutikk, nettbutikker, ekollon, oak, posterhängare, hängare, hänga upp prints, print, bygglampa, lampa, hängande lampor, händer, industriell vagn, vagn med hjul, vagnar, inredning, inredningsdetaljer, grått, vitt, rostig, rostigt, vagnar, susan cedgård, arkivskåp, arkiv, arbetsrum, plakater, plakat, annelies design & interior,

Arkivskåpet budade jag på hos Bukowskis auktion och vann budgivningen efter lite om och men... jag hade egentligen tänkt mig ett annat först, men förlorade den budgivningen så den andra gången var jag lite tuffare :-)

konsttryck oak, tavlor, växter, tavla, svartvita posters, poster, webbutiker, webbutik, webshop, nettbutikk, nettbutikker, ekollon, oak, posterhängare, hängare, hänga upp prints, print, bygglampa, lampa, hängande lampor, händer, industriell vagn, vagn med hjul, vagnar, inredning, inredningsdetaljer, grått, vitt, rostig, rostigt, vagnar, susan cedgård, arkivskåp, arkiv, arbetsrum, plakater, plakat, annelies design & interior,
En bra dag till er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...