tisdag 6 oktober 2015

Posters


Jag satte ihop lite nya bilder på mina konsttryck för ett tag sedan och tänkte visa dem här på bloggen också... stolar i tre olika varianter. Snyggt att mixa ramar i olika färger!
tavlor, tavla, stol, stolar, svart och vitt, annelies design & interior, anneliesdesign. konsttryck, konst, artprint, artprints, print, prints, poster, posters, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsblogg, blogg, blgogar, nettbutikk, nettbutikker, affisch, affischer, plakat, plakater, interior, mixa olika färger på ramar, ram,  interiör
Några bilder på Batmantavlan också som jag har glömt lägga in här... alla har ju inte Instagram och Facebook :-) Jag var väääldigt sen med att skaffa allt det där så jag missade också sådant som fanns där. Gillar man inredning så är det allt en skatt i form av inspiration som gömmer sig där bland alla miljoner fotografier. Mycket av det jag lägger ut på Instagram är sådant som även hamnar här, men inte allt tyvärr. Jag vet att en del kommenterat när det varit en tävling på Instagram att man inte kan delta, men vid de tillfällena försöker jag lägga ut en tävling även här på bloggen.

tavlor, tavla, stol, batman, batmantavla, batmantavlor, galge, hängare, batmangalge, batmangalgar, barnrum, barnrumsinspiration, barnrummet, inreda, batman poster, batmanposter, batman print, batman, konsttryck,  svart och vitt, annelies design & interior, anneliesdesign. konsttryck, konst, artprint, artprints, print, prints, poster, posters, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsblogg, blogg, blgogar, nettbutikk, nettbutikker, affisch, affischer, plakat, plakater, interior, interiör

Om ni vill följa mig på de olika ställena så heter jag följande där:
Instagram: @svartvittochrott
Facebook: anneliesdesignandinterior

Min webbutik med konsttryck och inredning: www.anneliesdesign.se

tavlor, tavla, stol, batman, batmantavla, batmantavlor, galge, hängare, batmangalge, batmangalgar, barnrum, barnrumsinspiration, barnrummet, inreda, batman poster, batmanposter, batman print, batman, konsttryck,  svart och vitt, annelies design & interior, anneliesdesign. konsttryck, konst, artprint, artprints, print, prints, poster, posters, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningsblogg, blogg, blgogar, nettbutikk, nettbutikker, klädhängare, affisch, affischer, plakat, plakater, interior, interiör

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...