lördag 2 april 2016

Dagens loppisfynd - snyggsaker!

Blev en riktigt lyckad tur till loppis idag... härligt! Jag är helt galen i saxar (weird I know) så den var given! Men kolla in hammaren!! Snyggsaker!! Små pryttlar i en påse med kemisaker (ja jag vet inte vad de sakerna heter så hoppas inte någon av mina NO-kompisar läser det här). Jo, pipett vet jag :-) Sedan fanns det två gamla träverktyg för att skära ut motiv på linoleummatta... det vet jag för det är mitt gebit :-)

loppis, loppisfynd, gamla verktyg, hammare, linoleum, second hand, vintage, spegel, detaljer, varberg,

Jeansen och fårskinnet är inget loppisfynd utan mer med på bild för att det skulle bli lite fint :-)

loppis, loppisfynd, gamla verktyg, hammare, linoleum, second hand, vintage, spegel, detaljer, varberg,

De här sakerna kommer att göra sig fint i en burk på mitt skrivbord tänker jag... like it a lot! Spegeln? Superfin!! Den hamnar i badrummet! Trälådan hittade jag där också... jag har ingen aning vad jag ska göra med den men den gjorde sig fint på bild :-)

Ha det gott allihop! Känns som jag spammar er med inlägg men är man snuvig och inte kan göra så mycket annat så är det så :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...