fredag 1 april 2016

Vardagsrummet

Det blir lite långtråkigt i soffan så här kommer en bild till... ute skiner solen men även om jag känner mig bättre idag kanske jag ska försöka hejda impulsen att sätta mig ute på altanen med en kopp kaffe. Nä, jag får bli här inne idag också. Happy friday i vilket fall som helst :-)

Det stora Eiffeltornet på 48 cm (finns även mindre) och mycket mer hittar ni i webbutiken som vanligt: www.anneliesdesign.se

Många frågar efter buffalohuvudet som hänger på väggen... det köpte vi hos en lokal butik här i Varberg men det är flera år sedan så jag tror faktiskt inte att den finns kvar. Om någon ändå vill leta så är det märket Interstil på den. Good hunting! ;-)

eiffeltorn, 48 cm, eiffeltornet, inredning, inredningen, eiffel tower, string skåp, string, vitt, vit, vita, svart golv, stora klinkersplattor, neonbokstäver, neon, neonlampa, art, gråmålade väggar, vitt golv, kuddar, webbutik, elce stockholm, grafiskt, grafiska, kudde, svart och vitt, svartvit, svartvita, buffalo, buffalo huvud, annelies design,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...