tisdag 19 april 2016

Svart, vitt och natur i inredningen

En del detaljer och inredning tröttnar man aldrig på...  och svart, vitt tillsammans med natur... tröttnar aldrig! Jag köper alltid Aftonbladets "Leva o Bo" (läser den varje söndag till min långfrukost) som ibland har med reportage från hem med väääldigt färgglad inredning. Jag känner direkt när jag ser det att det inte är något för mig. Vilken tur att vi alla har olika smak och tycke! Vad tråkigt det hade varit annars! Detta är en del av tjusningen med Instagram också... all den inspiration som finns där och alla inreder på sitt sätt. Oavsett om det är färgglad inredning eller en inredning med mycket svart och vitt så kan jag ändå hitta något som inspirerar mig i bilderna. Fast... det blir mest färgfattiga konton jag följer. Sådan är jag! Jag tror att jag kommer att gilla det länge :-)

le sac en papier, brun papperspåse, förvaring, förvaringspåse, lampor, lampa, falk, falkar, falken, fågel, fåglar, vas, äppelkvist, äppelkvistar, äppel, kvist, kvistar, nagel ljusstake, dödskalle, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningen, annelies design, nettbutikk, nettbutikker, detaljer, skänk, em möbler, svart och vitt, natur, svartvit, svartvita,

Skänken är från EM möbler, ljusslinga från Gekås, dödskallen från Royal design, kvisten från mitt äppelträd, reproduktion av Nagel ljusstake från "Dukat bord" och vasen från en nedlagd butik här i Varberg.  Falken och papperspåsen "Le sac en papier" finns i webbutiken: www.anneliesdesign.se

falk, falkar, falken, fågel, fåglar, vas, äppelkvist, äppelkvistar, äppel, kvist, kvistar, nagel ljusstake, dödskalle, webbutik, webbutiker, webshop, inredning, inredningen, annelies design, nettbutikk, nettbutikker, detaljer, skänk, em möbler, svart och vitt, natur, svartvit, svartvita,

Trevlig eftermiddag gott folk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...