fredag 12 december 2014

DIY Kudde med granar

Kuddarna med potatistryck som jag gjorde förra helgen är klara! Perfekt blir det ju inte med potatistryck, men jäklarns vad snabbt det blir fixat! Just tryck av olika slag är ju tjusningen att det inte blir perfekt... Enkla vita kuddar finns bland annat på Rusta till ett bra pris (om man, som jag, har tummen i handen när det gäller att sy).

diy kudde, kuddar, svartvit kudde med granar, potatistryck, trycka eget motiv, julpyssel, gran, juldekoration, julen 2014, korg, stålkog, stålkorgar, sovrum,

Jag fick lite mersmak av det här... tror nog sjutton att det kan bli fler DIY- kuddar här! Nästa gång tror jag dock att det blir lite mer avancerat motiv och då krävs det målning med pensel istället.

svartvit kudde med granar, trycka motiv med potatis, potatistryck, diy, inredning, inredningsblogg, pyssel, pyssla, juldekoration, juldekorationer, jul, julen, julens, 2014, hall, korgstol, hylla, ikea, svartvitt, svartvita, paperbag, papperspåse, le sac en papier, påse med text, vita, vitt
Ha en go fredag!

5 kommentarer:

  1. Så snyggt.
    Vad använder du för färg till trycken?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Textilfärg... finns att köpa i de flesta hobbybutiker. Ha det gott!

      Radera
  2. Jättesnygga... påminner om en kudde som jag gjorde förra året, fast den var grå med vita granar. Svart på vitt är ju lite mer effektfullt!
    Ha en härlig fredagskväll!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...