torsdag 11 december 2014

Två godbitar från Netto denna vecka!

Vilka fynd man kan göra där som vanligt! Det gäller att hålla lite utkik vad de har att erbjuda :-) Jag kan tipsa er om två godbitar den här veckan!


Godbit nr 1:Fina juldekorationer i olika metallicfärger. Jag norpade åt mig koppardekorationerna... Det lär bli lite koppar istället för det röda i granen i år. Gillart! Däremot tror jag att koppartrenden inte kommer att vara så långvarig och jag tror att jag själv kanske kommer att tröttna. Perfekt att köpa lite billigt då istället :-)

Godbit nr 2: Små julgransljus i olika färger. Grått som passar till julen knep jag åt mig. En påse med 20 ljus för 15 kronor. Inte illa :-) Passar utmärkt i Nagel-ljusstakarna dessutom... blir ju ännu mer tummen upp.

3 kommentarer:

  1. Fina Netto tips, tyvärr är det jag vill ha nästan alltid slut när jag kommer till affären... Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Fina Nettifynd, tyvärr är det nästa alltid slut i våra butiker. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Visst kan man göra bra fynd på Netto. Fina stjärnor. Ha en fin kväll Kram Pernilla

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...