torsdag 25 december 2014

Julaftonsbilder

Då var den stora dagen över... eller inte... för det fortsätter nog några dagar till med massor av mat och annat gott :-) Idag ska jag äta minst lika mycket... phu! Tur att man har hund så att man kommer ut på måste-promenader emellanåt!


Mysiga dagar... 


För er som missade tipset förra året om att hålla maten varm med stumpastake så kommer det här igen! Jag fick blåsa ut några ljus efter att bilden togs för jäklar vilken värme det blev! Maten kokade!


Hoppas att ni alla haft en underbar dag igår och att det fortsätter lika bra! God fortsättning önskar jag!


4 kommentarer:

  1. Fridfulla bilder! Undrar vart man får tag på en stumpstake nuförtiden, skulle kunna tänka mig en sådan.
    Önskar dig en fortsatt fridfull helg.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Tack detsamma Helena! Stumpastaken köpte jag i en inredningsbutik i Varberg, men jag såg att bland annat miljögården har den (även med gallret). 👍

    SvaraRadera
  3. Ja Göta Petter - nu är man allt mätt mest hela tiden :-).

    Vi har tagit en rejäl promenad idag!
    Kram och mys på!
    Malin

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...