måndag 8 december 2014

Papperspåsar och vaxat papper

Helgen gick som vanligt: fort!! Ni som följer mig på Insta har sett att jag hunnit med lite söndagspyssel. Jag visar snart vad jag har pysslat med :-) På insta heter jag @svartvittochrott
Häng gärna med där...

Att sätta växter i papperspåsar är både populärt och snyggt. Om man inte har någon "rolig" kruka så kan man ta vaxat papper och sno runt den (men sätt granen i en kruka först i vilket fall som helst så att vattnet inte går igenom pappret). Tidningspapper är också fint att använda! Vill man så kan man ju sätta ner det vaxade paketet i en korg... och har man ingen kan man göra som jag; ta vedkorgen!


3 kommentarer:

  1. Snyggt! Det ska jag använda till min korg. Kram Suss

    SvaraRadera
  2. Snyggt!
    Jag blev äntligen klar med min DIY ljusstake igår!!! Det var lite pyssligt och tog lite tid, men jag blev nöjd till slut:)
    Visar den idag om du vill se:)
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  3. Måste säga att vilken härlig blogg du har!!:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...