lördag 27 december 2014

Moravian stjärna

Moravian-stjärnan har florerat på bloggar lite här och var... även som ett DIY, men jag köpte min hos Artilleriet så den har jag inte gjort själv. Visst är de läckra? Det här är en stjärna som inte kommer att plockas ner när julen är över här. Lika fin att använda även annars ju! Speciellt om man är lite fixerad vid stjärnan som form, som jag är :-)

moravian star, stjärna av papper, tyskland, stjärnor, tavlor, svartvit tavla, svartvita motiv, svart och vitt, konst, konsttryck, artprint, artprints, prints, poster, posters, svart fågel, sverige, tavlor, eiffeltornet, vitt, vita,

Jag har äntligen kommit igång med att arbeta med webbutikens uppstart! Det gör jag nu de här lediga dagarna... självklart kan man fortsätta köpa mina konsttryck på vanligt sätt tills butiken är klar. Det gör man genom att kika in här: Annelies Design & interior Där hittar ni alla motiv och priser samt hur ni beställer.

konsttryck, artprint, artprints, art, print, prints, tavlor i svartvitt, svartvita motiv på konsttryck, posters, poster, på väggen, tips på tavlor, moravian stjärna, moravian star, artilleriet,

Ha en trevlig lördag!

moravian stjärna från artilleriet, moravian star, stars, stjärnor av papper, pappersdekoration, konsttryck, svartvita tavlor, tips på tavla, presenttips, svart och vitt, stilleben, inredning, inredningsblogg, eiffeltornet, motiv, posters, sverige,

4 kommentarer:

  1. Riktigt snygg! Gillade din Sverigekarta också.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. God fortsättning!
    Så snygg stjärna!! Gillar stjärnor jag med:)
    Ha en fin kväll!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Superfin! Jag köpte en svart enkel stjärna i trä och den vill jag gärna behålla efter jul...den är så fin.
    Kram Jennica

    SvaraRadera
  4. Waooo,så vacker ✫ Stjärna/Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...