tisdag 31 mars 2015

Baggar och andra kryp

Insekter... sååå coola i sitt utseende! De är ju inte de trevligaste att råka få på sig kanske, men supernice att titta på! Spindlar däremot har jag svårare för, men baggar är ju lite roliga:-) De här fina i glas hittade jag i en inredningsbutik i Prag! Gillar't!


Idag ska jag måla insekter! Vi får se vad det blir av det... Hoppas det blir något bra! Det kanske till och med kan bli något i lite färg denna gång också. Det är under ledigheten oftast som jag har lite mer inspiration att måla... jag vill kunna sitta i flera timmar i sträck, bre ut mig över hela bordet och "bara vara". Tyst, lugnt, en kopp kaffe och ingen stress! L O V E L Y!!


Ha en go dag!


2 kommentarer:

  1. Jag gillar också baggar, ofta är de så vackra när man tittar närmre. Spindlar däremot, nä tack!
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  2. Ryser lite. Gillar verkligen inte skalbaggar.... :-)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...