söndag 22 februari 2015

Eiffeltorn i webbutiken

Att få se Eiffeltornet var ju en klar höjdare eftersom jag har en "crush" på just den byggnaden. Ett leende spred sig över mitt ansikte när jag fick syn på den... Mer om detta kommer snart.


Jag har inte hunnit gå igenom de privata bilderna jag tog i Paris... däremot har jag fotograferat Eiffeltornen som jag laddat butiken med. De finns i olika storlekar och färger. Snyggt att inreda med i ett stilleben, på soffbordet eller att ställa i hyllan. Varför inte i en walk in closet? När min blir klar kommer där definitivt att vara ett Eiffeltorn där inne.


Webbutiken kommer ni till om ni klickar här: Annelies Design & Interior

eiffeltorn, eiffeltornet, inredning, webbutik, webbutiker, webshop, detaljer, chanel, ros, rosor, chanelbok, chanelböcker, svart eiffeltorn, stort eiffeltorn, soffbord, vitt, vita, svart och vitt, svartvita
Ha en trevlig söndag!

webbutik, eiffeltorn, eiffeltornet, chanel, stilleben, inredning, webshop, inredning, detaljer, chanelbok, voluspa, glaskupa, glaskupor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...