tisdag 24 februari 2015

NO och vagn

NO-samling på en rostig vagn...


En riktigt konstig makapär i grått med visare och lite allt möjligt fyndade jag på loppis för ett tag sedan. Jag stod och vred och vände på den när en man närmade sig min sida... han studerade apparaten och hummade lite. Hehe, han hade inte heller en aning om vad det är. Jo, men snygg var den så den fick hamna i min samling :-)

Ni ska veta att jag dreglade när jag besökte Louvre museum i Paris! Över Mona-Lisa? Ja, så klart men faktiskt rann dreglet som en flod när jag såg de gamla sakerna som legat på kontor och skrivbord lite här och var i världen. Bilder på detta måste jag bara visa snart... Ta på haklapp, ni som gillar NO-prylar :-)

hängande kopparlampa, svart fågel, koltrast, trast, no inspirerade grejer, gamla prylar, gammal vagn, industristil, industristilen, blogg, bloggar, inredning, skelett, planscher, kemiglas, no glas,

Nu önskar jag er alla en trevlig dag! Be careful out there!

skelett plansch, planscher, skelettet, skeletten, hand från hay, rostig industrivagn, gammal vagn med hjul för inredning, inredningen, blogg, bloggar, vitt, grått, trärent, trärena, vagnar, industri, industristil, industriellt, blogg

industrivagn, vagn, vagnen, vagnar, med hjul, ostig, rostigt, no grejer, naturorientering, skelett plansch, makapär, no-glas, kemiglas, fågel, hand hay, trärena detaljer,

4 kommentarer:

  1. Den där lilla vagnen är så cool..!
    Fin dag till dej!

    SvaraRadera
  2. Halloj!
    Snyggt som tusan, nyfiken på var du köpt handen?
    Kram Arja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Halloj! Tusen tack! Kul att du gillar det! Handen är från Hay och inköpte i en lokal inredningsbutik här i Varberg. Den finns i ganska många webbutiker så sök efter "Hay hand" så hittar du den ganska lätt i en butik.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...