onsdag 10 juni 2015

Lupiner, i plåtskåpet och svartvitt på väggarna

Snart läggdags för att få nya krafter för en ny dag...



Snart helg igen! I morgon ska jag arbeta med webbutiken och tavlor hela eftermiddagen, med ett avbrott för fika ute i Sik hos Susan... ska bli kul att prata bort ett par timmar och bara surpla kaffe!

För tillfället har jag ca 30 tavlor i webbutiken... gillar ni svart och vitt på väggarna kan det vara värt ett besök :-) Mina tavlor hittar ni här: Annelies Design & Interior


Här passar vi på att ladda så många vaser vi kan med färska blommor! Lupinerna är sååå fina! Ogräs? Absolut inte... inte i mina ögon! Ljuvligt fina! Jag passar på redan nu att önska er en trevlig torsdag! Känns som helg för mig :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...