måndag 15 januari 2018

Måndag och ny vecka!

Jösses vad fort helgen gick! Ny vecka och fullt ös direkt! Jag har massor att göra på "to do-listan"... superkul att få ta tag i veckans uppgifter. En nyhet som snart kommer i webbutiken är postern "Art" i storlek 50X70 cm... kika på den här nedan :-)

atelje, inredning, tavla, tavlor, poster, posters, prints, annelies design,

Ibland blir man allt lite hemmablind... de här lådhyllorna ovanför vedförvaringen har hängt där hur länge sedan som helst! Dekorationen i dem har varit där minst lika länge. En helt glömd plats som jag nu måste förändra känner jag. Nope, de kommer inte att slängas. Allt som vi inte vill ha hamnar hos loppis. Det är viktigt att inte slänga när någon annan kanske vill ha det man tröttnat på. Funderar bara på vad jag vill ha där istället... hm! Kommer nog på något snart :-)

vedförvaring, diy, lampa, lampor, loppis, myggnät, ikea, arbetsrum, sovrum, armeringsjärn, ved, fårskinn, annelies design, webbutik

Vedförvaringen och lampan är ett DIY. Lampan tillverkade jag av en gammal lampskärm som jag fyndade på loppis och satte på ett myggnät från IKEA och knöt en knut nertill. Superlätt! Vedförvaringen gjorde vi av armeringsjärn...

vedförvaring, diy, lampa, lampor, loppis, myggnät, ikea, arbetsrum, sovrum, armeringsjärn, ved, fårskinn, annelies design, webbutik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...