söndag 21 januari 2018

Ljusstakar

Nu är den beställd, den fina Arcus ljusstaken! Den tog slut i deember när alla julklappsinköpen gjordes, men i början av nästa vecka har jag den i lager igen! Så stilren och läcker!

annelies design, kaktus, hand, vas, revel, arcus, ljusstake, webbutik, webshop, inredningsbutik, varberg,

Baby doll ljusstaken har också fått en plats här på skänken... roligt att den blivit så populär bland er kunder!

annelies design, clipboard, tavla, baby doll ljusstake, inredning, webbutik, annelies

Eldsickan tändstickor är också kul att se på så många bilder från er kunder på lite olika sociala medier! Tagga gärna era bilder med produkter från shopen så att jag hittar dem :-)

annelies design, eldstickan, lastpall, lastpallar,

Självklart finns lastpallarna, hasselnöten och siffran också i shopen! Kika gärna in! Ni hittar allt här: www.anneliesdesign.se

annnelies design, candle cross, ljusstake

... och så klart... min egna designade produkt "Candle Cross" ... här hittar ni den: www.anneliesdesign.se

Jag önskar er en härlig söndag! Snart öppnar jag butiken! Öppet mellan kl 13-15 idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...