söndag 28 januari 2018

Kul att ni gillar´t!

Söndag... en semla på det!

fjäderblomma, fjäderblommor, semla, sked av ek, trärent, trärena, vas, revel, smaelta, nagel, ljusstake, ljusstakar, inredning, dekoration, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, varberg, inredningsbutik, showroom, mugg, dubbelt glas

Superkul att fjäderblommorna blev så uppskattade! Tusen tack för alla kommentarer och gilla inne på Facebook (där heter jag anneliepalmqvistdesign) och på Insta (där hittar ni mig om ni söker på @anneliesdesign. Jag har redan beställt fler fjäderblommor för de går åt i rasande fart... men än finns de i lager!

fjäderblomma, fjäderblommor, semla, sked av ek, trärent, trärena, vas, revel, smaelta, nagel, ljusstake, ljusstakar, inredning, dekoration, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, varberg, inredningsbutik, showroom, mugg, dubbelt glas

Jag kunde inte motstå de fina muggarna med dubbelt glas... också de uppskattade hos er ser jag jag :-) Superfina!

Fjäderblommorna, muggarna, skärbrädan, sked av ek, vasen, Nagel ljusstakarna mm hittar ni här: www.anneliesdesign.se
fjäderblomma, fjäderblommor, semla, sked av ek, trärent, trärena, vas, revel, smaelta, nagel, ljusstake, ljusstakar, inredning, dekoration, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, varberg, inredningsbutik, showroom


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...