fredag 5 januari 2018

Bilder från ateljén

Då var det fredag igen! Härligt! Jag har faktiskt en "egentligen" ledig dag framför mig så jag ska försöka att inte jobba så mycket med det egna företaget... lätt att säga. Man glider lätt in i "jag ska bara" :-) Tänk om man skulle sätta sig här i ateljén och bara måla lite? Det är avkoppling för mig... går helt in i mig själv och har inte en aning om världen utanför den. Man kan kalla det för mental yoga :-)

annelies design, vykort, peace, stjärntecken, jungfrun, galler, nät, clips, grafitgrå, inredning, ateljé, hemmakontor, fjäder, tavla, tavlor, poster, konsttryck, dekoration, svartvit, svartvita, svart och vitt, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredningsbutik, varberg,

Vykorten, clips och konsttrycket "Fjäder" finns här: www.anneliesdesign.se  Gallret/nätet finns endast i butiken/showroom. 

En härlig fredag önskar jag er alla! 

annelies design, vykort, peace, stjärntecken, jungfrun, galler, nät, clips, grafitgrå, inredning, ateljé, hemmakontor, fjäder, tavla, tavlor, poster, konsttryck, dekoration, svartvit, svartvita, svart och vitt, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredningsbutik, varberg,  träkulor,

annelies design, vykort, peace, stjärntecken, jungfrun, galler, nät, clips, grafitgrå, inredning, ateljé, hemmakontor, fjäder, tavla, tavlor, poster, konsttryck, dekoration, svartvit, svartvita, svart och vitt, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, inredningsbutik, varberg, clipboard,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...