söndag 14 januari 2018

Söndag med familjen

När jag stänger butiken/showroom idag blir det racerfart att sätta igång med middag för familjen som ska samlas här... mysigt! Snart ska bordet här dukas för nästan hela gänget som kommer :-) Alltid lika kul! En härlig söndag med andra ord!

annelies design, webbutik, webshop, kök, köket, ansikte, huvud, ljusstake, tulpaner, vas, vako, smaelta, inredning, stumpastake, candle cross, clipboard, matplats,

Det fina huvudet shoppade jag hos Rensa ut De har en supermysig kvarn i Valinge (strax utanför Varberg) med gamla saker... blev superglad för huvudet!! Jag tror att det är stängt januari och februari men kika förbi där om ni har vägarna förbi, vetja! Såå fint ställe där man kan hitta guldkorn som förgyller hemmet! Ej sponsrad att säga detta... tipset kommer från mig för att jag gillar det och tycker det är värt att besökas!

annelies design, modellbild, clipboard, inredning, webbutik

Många av de andra detaljerna på bilderna, som t ex clipboarden, modellbilder, vasen, fårskinn mm finns i min webbutik: www.anneliesdesign.se

Ansiktet med sugrören kostar 79 kr (ett kap!!) och är superfin att ha ex sugrör eller skedar i men är helt ljuvlig också att ha flingsaltet med en liten sked i att ha jämte spisen på diskbänken. Fast, egentligen är det en kruka så en liten kaktus är superfin i den också. Kul att man kan ha den till mycket! Eller varför inte till pennorna på skrivbordet?

annelies design, webbutik, webshop, kök, köket, ansikte, huvud, ljusstake, tulpaner, vas, vako, smaelta, inredning, stumpastake, candle cross, clipboard, matplats, fårskinn

annelies design, modellbild, clipboard, inredning, webbutik

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...