torsdag 18 januari 2018

Tavelvägg med svartvita motiv

Torsdag och långöppet i butiken idag! Måste starta dagen med en kaffe innan jag kan tänka ut vad som mer står på dagens agenda :-) Jag vaknade med migrän mitt i natten så jag känner mig lite "mosig". Inte helt ok än, men om ett par timmar så ska det nog vara över!

annelies design, körsbär, kvist, kvistar, vako, vas, smaelta, candle cross, ljusstake, ljusstakar, inredning, dekoration, eldstickan, tändstickor, flaska,


Jag fick tag i några kvistar körsbär i blomsterbutiken... längtar efter våren!

annelies design, fårskinn, skinn, fäll, isländskt, isländska, ljusboll, moodlite, tavlor, svart och vitt, svartvit, svartvita,


Alla tavlor och övriga inredningsdetaljer på bilderna hittar ni i shopen! Det är torsdag vilket betyder långöppet i butiken/showroom! Öppet kl 13-19 idag och ni hittar butiken på Träslövsvägen 164 i Varberg! Hoppas att ni har vägarna förbi! Om ni hellre vill beställa på nätet så hittar ni allt i webbutiken också: www.anneliesdesign.se

annelies design, körsbär, kvist, kvistar, vako, vas, smaelta, candle cross, ljusstake, ljusstakar, inredning, dekoration, eldstickan, tändstickor, flaska, hasselnöt, stumpastake, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik

annelies design, fårskinn, skinn, fäll, isländskt, isländska, ljusboll, moodlite, tavlor, svart och vitt, svartvit, svartvita, siffra, eldstickan, tändstickor i flaska, lastpall, lastpallar, tavelvägg, posters, modell, cirklar,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...