torsdag 11 januari 2018

Nytt företagsnamn

Halloj på er! Glada nyheter för mig idag! Jag har ombildat min enskilda firma till aktiebolag och allt gick igenom idag! Nu heter företaget Annelie Palmqvist Design AB!

Webbutiken hittar ni på samma adress: www.anneliesdesign.se
Min facebook är ändrad till @anneliepalmqvistdesign
Min Insta är kvar på samma sätt som tidigare: @anneliesdesign

annelies design, webbutik, annelie palmqvist, härjedalen, underlägg, grytunderlägg, sverigeunderlägg, inredning, kök, matlagning, presenttips, kök, landskap

Bra start på 2018! Vad kan man mer se fram emot på inredningsfronten detta år? Jag kommer att fortsätta utveckla min design till ännu fler produkter... kanske även i lite andra material! Massor av nya produkter ska in i shopen och jag har hittat många nya fina leverantörer! Det finns en tanke att jag även ska utöka inredning för barn! Det finns tankar på kundkvällar! Ja.. här har ni lite av det som jag har tänkt ska hända under 2018 :-)

annelies design, webbutik, annelie palmqvist, härjedalen, underlägg, grytunderlägg, sverigeunderlägg, inredning, kök, matlagning, presenttips, kök, landskap, olivolja, nicolas vahe,

Idag fick jag besked omatt grytunderlägget Dalarna kommit fram till min återförsäljare Just in Home 
så nu kan ni shoppa underlägget även där. Japp, jag vet att det är Härjedalen som är på bilderna, så om ni är nyfikna på hur Dalarna ser ut kan ni klicka in er till Just in Home eller till min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, annelie palmqvist, härjedalen, underlägg, grytunderlägg, sverigeunderlägg, inredning, kök, matlagning, presenttips, kök, landskap

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...