måndag 30 juli 2018

Äta ute

På semestern brukar vi inte laga så mycket mat själva... så himla smidigt och gott att äta ute och slippa allt meck med grytor, disk och efterplock! Hit till Varbergsverket har vi åkt flera gånger denna sommar! Sååå gott! Även om de var snälla att låta mig låna deras restaurang för fotografering av min senaste design så menar jag det jag säger... suuupergott!

Glasunderläggen i marmor och candle cross ljusstaken är det senaste från min design och finns så kalrt i shopen: www.anneliesdesign.se Även brickan Varberg med ord på härliga platser runt om i Varberg och fårskinnen är från shopen!

annelies design, ljusstake, ljusstakar, candle cross, glasunderlägg, underlägg, marmor

annelies design, candle cross, ljusstake, ljusstakar, restaurang, varberg, varberg verket,
annelies design, bricka, brickor, varberg,






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...