söndag 1 juli 2018

Måla takpartiet?

Här sitter vi en hel del... så härligt! Blir det för varmt här inne kan man ju alltid sitta ute men just att det är tak och att det finns skjutdörrar gör ju att man kan flytta in hit när det blir lite kyligare om kvällarna :-)

annelies design, bläckfisk, ljusstake, lanterna, lanternor, drop, house doctor, inredning, uteplats, uterum, inglasat, altan, utemöbler, betongbord, betongbordet, fat av ek, glasunderläg,g underlägg, ljuslykta, värmeljus,

De hängande lanternorna och blommorna är somriga dekorationer som ni hittar i shopen! Även detaljerna på bordet finns på plats! Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, väggljusstake, växthus, uteplats, antan, altanen, trädäck, inglasat uterum, uterummet, trädäcket, trädäck, olivträd

Växthuset är det många som frågar om... det kommer från en butik (nedlagd nu dock) som använt det i utställningar så det fanns bara ett ex! Tyvärr vet jag inte så mycket mer om det...
 
lanterna, lanternor, blommor, hängande, altan, altanen, uteplats, uteplatsen, dekroation, dekorationer, prydnad, växthus, inglasat, uterum, glastak, betongbord, betongmöbler,

Vi ska måla om huset nu i sommar och jag funderar på om jag ska passa på att köpa vit färg och måla takpartierna! Hm! Har inte bestämt mig... stör mig lite på att det inte är samma färg som övriga delarna. Taket byggde vi i efterhand, något år senare och övriga delar av väggar mm är behandlat med SIO. Visst, man kan ju behandla även takdelen men det kanske hade varit fint med vitt istället? Funderar... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...