fredag 13 juli 2018

Unika produkter

Även om det är sommar och lite mer lugnt på inredningsfronten när det gäller nyheter från leverantörerna så droppar här ändå in nyheter i min shop! Just de här skålarna med lock av aluminium har jag fått äran att bli enda återförsäljare för... superfina! Många av produkterna i shopen har jag ägnat många timmar på att hitta eftersom jag vill hålla på min stil och likaså vill jag inte att man ska kunna hitta samma saker i allt för många andra butiker här i Sverige. Skålarna passar absolut in i min stil tycker jag så det var riktigt roligt att få in dem! Gorillan hittar ni också i webbutiken/butiken!

Trästubben står på tork här i butiken... det är min svåger som fixat den till mig! Superfina! Enda kruxet är att det inte blir helt slät yta för det gäller att ha de rätta maskinerna, men det ojämna har sin charm också tycker jag. Gillar den!

skål, skålar, med lock, aluminium, gorilla, vas, vaser, inredning, dekoration, annelies design, webbutik, webbutiker,




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...