söndag 8 juli 2018

Svartvitt sovrum

Söndag! Fast egentligen spelar det inte så stor roll vilken dag det är nu när det är sommar... även om man jobbar har man kvällarna och helgerna som är så fina. Jag jobbar på som vanligt, men har gått in i semestermood jag också lite grand. Jag tar lediga stunder så fort det går. Behöver också ladda batterierna om man säger så :-) Men som sagt, allt är i gång som vanligt! Butiken är öppen på torsdagarna och webbutiken är alltid öppen och paket kommer iväg samma dag eller dagen efter att de beställts!

Tur att min man är ledig nu också... han kommer att få hjälpa mig när den stora sändningen med min senaste design kommer! Jösses, vad mycket det blir att bära in och packa upp! Som julafton! Vet att många väntat... har blivit lovad att jag ska få in allt 10:e juli! Bland annat kommer väggljusstaken kors som ni ser här i sovrummet!

Tavlorna, sängbordet och detaljerna på det finns i lager: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, sovrum, annelies, väggljusstake, kors, tavla, tavlor, poster, posters, bläckfisk, ljusstake, sängbord, house doctor, svart och vitt, svartvit, svartvita, svarta, vitt, vit, vita

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...