onsdag 11 juli 2018

Mugg med dubbla glas

God morgon! Ibland blir det finkaffe... lite mjölkskum på toppen gör kaffet lite roligare :-) Ofta blir det bara en snabb bryggning och snabbt upphällt i koppen... men ibland så!

De här fina glasunderläggen av teak har jag möjlighet att ta in i shopen, men jag kan inte riktigt bestämma mig om jag ska det eller ej. Jag har redan underlägg av ek så jag funderar på om det blir kaka på kaka. Ska fundera lite till... Däremot finns muggarna med dubbla glas och filterhållaren i shopen! Länk som tar dig till min webbutik: www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, kaffe, kaffefilter, filterhållare, kaffefilterhållare, mugg, muggar, dubbla glas, håller värmen, termo,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...