fredag 20 juli 2018

Phu!

Ett par helt galna dagar! Otroligt glad att min design blev så uppskattad direkt! Nu har återförsäljarna fått sitt som de beställt (är på väg nu)... så nu är det lite lugnare igen :-) Min kära make fick slänga verktygen när leveransen kom (vi renoverar gaveln på huset) och fick rycka in och vara hantlangare, vaktmästare och snickare... allt på en och samma gång :-)

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inrendings, inredning, ekollon, miugg, glasunderlägg, marmor

Nu har glasunderlägg av marmor kommit, hängande ljusstakar, väggljusstakar och mycket mer! Kika in under fliken "Design av Annelie Palmqvist" inne i webbutiken och se all min senaste design som kommit in! Här hittar du shopen: wwwanneliesdesign.se

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inrendings, inredning, ljusstake, ljusstakar, hängande, raw, industriellt,

Jag fick låna hela restaurang http://vbgverket.se/ för att styla med min design och fotografera bilder som jag behövde... evigt tacksam för lånet av era fina lokaler!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inrendings, inredning, poster, barista, varberg, varberg verket, restauran, tavla, tavlor, kaffe,


annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inrendings, inredning, ljusstake, ljusstakar, dekoration, candle cross, glasunderlägg, underlägg,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inrendings, inredning, grytunderlägg, candle cross, inredning,


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...