fredag 2 augusti 2013

Garaget har fått inredning :-)

Ja jösses... nu är det helgalet här! Nu har garaget fått lite piff också, hahaha. Bilen måste ju få sitt också :-)

svart och vit plåtskylt, inredning garage, garage amerikansk bil, väggmålning i svart och vitt, pontiac väggmålning, bonneville 1964, tuborg plastback,

Väggmålningen började jag på när vi köpte bilen... ett antal år sedan nu... och den är inte färdig än! Skäms på mig! Det blir inte av bara... Får ta tag i detta nu de sista semesterdagarna... kanske :-) 

väggmålning, svart och vit målning på väggen, amerikanare, väggmålning bil, inredning i garaget, inreda garage, bonnevilel 64

Coola plåtskylten köpte jag när det var Wheels & Wings. Ett tips är att besöka höstmarknaden den 28/9. Jag har aldrig varit på höstmarknaden, men jag antar att det är ungefär samma försäljare som kommer dit. Det finns lite coola nummerplåtar och annat skoj bland annat :-) Mer info om marknaden finns på deras hemsida så småningom. 

tidningsställ i garaget, inredning garage, classic cars, jeansjacka

 Tidningsstället är ett loppisfynd... ommålat till rött så klart :-) Inga inredningstidningar i den :-) Only cars!

svart och vit plåtskylt i inredningen, svartvitt

Ha det gott!

10 kommentarer:

  1. Det är nog det snyggaste garaget jag någonsin sett....jag tänker INTE visa vårat...haha. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Klart bilen ska ha snyggt också! :)

    Ha en toppen helg!
    Kram Kia

    Ps. Har kanske en idé som du ska få titta på. Återkommer om jag får tag i nån bild!

    SvaraRadera
  3. Så mycket du o snyggt också!

    SvaraRadera
  4. Det var bara jag/Tina

    SvaraRadera
  5. Så fräckt garage, gillar skylten. Vi har rensat vårt garage, men så snyggt blir det aldrig. Ha det bra. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  6. Wow, ser superbra ut! Og for en bil!

    SvaraRadera
  7. Åhh! Jag blir helt kär! Vilket snyggt garage och den där skylten är ju klockren!

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  8. Får nog säga som ovanstående...man blir lite lätt kär i ditt garage...fast jag var ju redan kär i din bil sedan innan. En gammal dröm att få ha en egen classic bil..någongång, när det fungerar

    kram Kajsa

    SvaraRadera
  9. Wow vad snyggt i ert garage! Så ser det verkligen inte ut hos oss...
    Och hallen är jättefin, hjälp ni gör verkligen en totalrenovering i ert hem! Här hemma händer inget men i höst så ;) Kram Suss

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...