onsdag 7 augusti 2013

Ljusslinga i hallen

Ljuset försvinner mer och mer om kvällarna nu... några minuter kortare ljustid för varje dag som går. De senaste dagarna hav vi faktiskt tänt stearinljus igen när vi tittat på TV. I och med att det har varit en bra sommar så känns det helt ok tycker jag. Jag gillar årstiderna, även om sommaren är favoriten och gärna får hålla på lite längre. Än är det dock inte slut... vi är fortfarande bara i augusti. Jag har i alla fall fixat en ljusslinga som kan bli mysig att tända på kvällarna :-)

ljusslinga, belysning i hallen, vit hall, inredning i hallen, inredningstips, lampa i hallen

Fint att "samla upp" ljusbollarna i en glasburk/vas...  Just denna glasburk är tillfällig... jag har det i huvudet hur jag vill att vasen ska se ut :-)

svart och vit hall, inredning svart och vitt, ljusslinga, ljusslinga i inredningen, tips belysning, mysig belysning

Ha det gott!

14 kommentarer:

  1. Åh det gillade jag, att samla ihop slingan i en glasburk...det ska jag kopiera :) Fint ni har det. Kram Nina

    SvaraRadera
  2. Så fint ni har det, superfint att låta lyktorna landa i en burk.
    Längtar tills min minsta inte slänger allt han får tag i, i golvet. Så jag kan börja inreda härhemma.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt! Vi har också börjat tända ljus på kvällarna... redan:)

    SvaraRadera
  4. Ser mysigt ut med ljusslingan. Gillar också mycket tända ljus. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  5. Alltid lika snyggt o fräckt, gillas. Älskar oxå tända ljus men vill dra ut på sommarkänslan ett tag till, har ju tre veckor semester kvar...Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Här har vi inte tänt några ljus, det har varit så fuktigt varmt de sista dagarna....åska i luften. Men den mysiga tiden kommer snart. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Det blev ju huuur bra som helst!!! Häftigt också att ha dem i glasburk. Vad fint du har det hos dig!!! Jag har också en ljusslinga i köket och det blir verkligen supermysigt om kvällarna :)

    Kraaaaaam aka

    SvaraRadera
  8. Hittade din blogg av en slump, så fint hem ni verkar ha!! Din blogg sparas direkt i favoriterna!

    SvaraRadera
  9. Älskar ljusslingor, skulle kunna ha en i varje rum..
    Blev väldigt fint!
    kram Helena

    SvaraRadera
  10. Snyggt! Och så läckert att samla ihop i en vas så där! Fyndigt!
    Kram kram

    SvaraRadera
  11. Ljusslingor är det perfekta sättet att smyga in det där med att behöva tända lampor igen.
    För just det gillar jag inte, att det börjar bli mörkare...
    Den var fin!

    Fin dag till dig!

    SvaraRadera
  12. Fram med ljusslingorna, tänkte jag härom kvällen hehe! Det märks ju tydligt att mörkret trycker på...

    kram

    SvaraRadera
  13. Hej, så himla enkel och fin ljusslinga, precis en sådan jag letat efter, var finner man denna om jag får fråga. Tack på förhand. Med vänlig hälsning Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...