söndag 18 augusti 2013

Mer garage

Vad kul att ni gillar garaget! Vilka härliga kommentarer! Tack! :-)

svartvitt tavla elvis, artist svart och vitt, tavla, inreda garaget, 50-tal, 60-tal, 50-talsinredning, bensinmack, prylar från 50-talet, inredning i garage med rockprylar

En av mina tavlor på Elvis har kommit upp... tillsammans med lite annat.

garage för amerikanare, bonneville garage, garaget pontiac, elvis presley tavla, tavla i svart och vitt, inredning garage,

I helgen shoppade jag lite "bensinmacksprylar" så... när jag får tid att greja lite med det så kommer det bilder. Helgen har bara försvunnit i ett nafs... just det, det är så här det känns när man arbetar och helgen kommer, och försvinner :-)

körkort, elvis presley, bonneville, garage för amerikanare

elvis tavla, svart och vitt, canvas elvis, elvis presley, inredning garaget, jeansjacka, papperskorg mer, mer apelsin, reklam papperskorg

Ha det gott!

20 kommentarer:

  1. Vilken fin tavla på en ung Elvis och super cool nyckelring. Ha en fin söndag. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Snyggt, snyggt, snygg!!
    Skulle tillbringa mycket tid i garaget om vårat såg ut som ert.
    Ha en underbar söndag.

    SvaraRadera
  3. OMG vilket läckert garage, där hade jag gärna suttit o diggat musik i bilen....Men kofferten, jisses vännen, den är bara såååå ljuvlig, tänk om den kunde berätta alla resor den varit med om. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  4. Tavlan på Elvis är ju bara så snygg! Så fint i garaget!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  5. Oj, va snyggt!!! Tavlan på Elvis va ju jättecool!!

    SvaraRadera
  6. Vilken fin tavla! Du är verkligen duktig!!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  7. Åh så läckert garage och snygg tavla på Elvis!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Vad snyggt!! Både garaget och bilderna :)

    Kram Madame Edith

    SvaraRadera
  9. Verkligen fantastiskt fint! Jag har inte ens tänkt på att man kan piffa i garaget????? Hur kan jag inte ha tänkt det :-).

    Supersnyggt allting! Måste vara kul att kunna måla!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera
  10. Jag städade åtminstone garaget i helgen men till din nivå kommer jag aldrig. Härligt fint o rent ni har!

    kram

    SvaraRadera
  11. Bara att inse att det finns garage och garage och sådant garage som ni har det kommer vi aldrig i närheten av!
    Så snyggt!

    SvaraRadera
  12. Men är det verkligen ert garage???
    Har aldrig sett ett finare! :-)

    SvaraRadera
  13. Kul med fler garagebilder, riktigt häftigt är det! Min bror hade älskat detta :) Så bra idé att inreda garaget till ett riktigt rum!
    <3 Jennie

    SvaraRadera
  14. Så fint :)

    Www.mystyle.blo.gg

    SvaraRadera
  15. Waooo,riktigt snyggt/Kramar Annmi

    SvaraRadera
  16. Vart kan ja få tag på Elvis tavlan? ÄLSKAR den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är jag som har målat den, men tyvärr har jag ingen så stor tavla kvar. Jag har endast 30X30 och 40X40. Det kanske inte är intressant? Om du är intresserad så kan du maila mig till: palmqvistannelie@hotmail.se
      Kul att du gillar garaget! Ha en go lördag!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...