torsdag 8 augusti 2013

Regnstövlar redo!

Jag vaknade av smatter på rutan... det är väl ok att det regnar idag, bara det fina och varma vädret lovar att komma tillbaka :-)

gummistövlar med snörning, stövlar dr Martens, hall i svart och vitt, jeansjacka, vit pall från helsingör, pall med skinndyna

Jag har ju en förkärlek till röda skor och har suktat efter ett par röda gummistövlar med snörning från Ilse Jacobsen ... men... det blev ett par svarta, från Dr Marten istället :-) Gillar´t! Jag tror att skorna ska få ta sina första steg i Kungsbacka idag :-) Ska ta en tur dit och hälsa på staden!

hall i svart och vitt, svarta gummistövlar med snörning, dr martens, spegel i hallen, bröstpanel i hallen, inredning hall

Ha det gott!

12 kommentarer:

  1. Välkommen till ett regnigt Kungsbacka! Bra val av skor idag, känns det som :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Snygga stövlar! Hade också kunnat tänkt mig ett par. Kram Pernilla

    SvaraRadera
  3. Coola stövlar..!
    Och fin hall! :)
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Jättefina stövlar ,de har jag inte sett förrut
    Gillar också de röda jacobsen
    Ha en fortsatt skön augusti

    SvaraRadera
  5. Halloj!!! Först o främst måste jag tacka för det fina tavlorna som anlände med posten i måndags så snygga....och sen måste jag bara säga WOW om din inredning älskar kontrasterna, sen fick jag en hel del tips på köpet...såg att du hade en härlig döskalle i vitt, ha du sett Ludvig Löfgrens läckra döskallar från Kosta Boda???? Va på sightseeing i Åfors i helgen o där såg jag dem uuuurläckra! Ha en fin dag kram från Maja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillade printerna! Tack :-) Åh, jag som är tokig i dödskallar! Jag har inte sett Kostas i verkligheten... så den var fin då alltså? Måste spana in den lite mer! :-)

      Radera
  6. Så snygga stövlar!
    Kram viktoria

    SvaraRadera
  7. Snygga stövlar för att inte tala om pallen/stolen de står på.
    Älskar!!!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Supertuffa stövlar, passar dig perfekt!

    SvaraRadera
  9. Dr Martin vill jag verkligen ha.......Snygga stövlar. Ha en bra fredag. Kram Anette

    SvaraRadera
  10. Urcoola stövlar som jag gärna hade strövat runt i regnet med. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  11. Riktigt snygga stövlar!
    /Kramar Annmi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...