måndag 5 augusti 2013

Vit penna o fest

Äntligen har jag också lagt vantarna på "denvitapennanfrånGranit" :-) Den kom väl till användning när jag skulle duka för sonens födelsedag idag...

skriva på porslin, granit vit penna, dukning födelsedag, bordsdukning med blommor

Lite olika text på alla glasen...

dukning, bordsdukning, blommor till dukning, dukningstips, servettringar med blomma, färska blommor

servettringar, cervera, dukning, blommor till dukning, vita tallrikar, skriva på glas med vit penna

bordsdukning, dukning kalas

Ha det gott!

12 kommentarer:

  1. Oh så fint, har letat efter en vitpenna. Tack för tipset...hoppas de finns här i den nyöppnade Granitaffären i Helsingfors oxå...

    SvaraRadera
  2. Du är så fiffig. Blev ju superfint.
    Kram helena

    SvaraRadera
  3. Fin dukning! Och snyggt skrivet!
    Idag har jag sprayat glödlampor... Var bara tvungen att härmas... F´låt ;) :)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  4. Men gud vilken smart penna! Och vilken fin dukning! Kram Nilla

    SvaraRadera
  5. Oj så fiffigt och fin dukning! Jättefina tavlor du gör, härlig inspiration! Jag älskar själv att måla men det hinns tyvärr inte med så mycket som jag vill då jag har en liten ettåring här hemma som kallar på uppmärksamheten:) kram Linnéa

    SvaraRadera
  6. Vilken smart penna! Granit är fantastiskt... "Vår" Granitbutik stängde tyvärr för några månader sen... Sååå trist!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Jätte fint.Är det en penna som går bort i diskmaskin eller permanent? Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Tjusigt. Tänk vad kul man kan göra bara med lite text. Fantastiskt.
    Hoppas du får en underbar tisdag.

    SvaraRadera
  9. jag som älskar pennor, dukning...tycker ju detta är kalas...en sån måste jag ha! 22 år....visst blir de stora fort!!

    Häftigt i helsingbör, kul upplevelse och mysigt verkade ju ni ha dessutom

    kram kajsa

    SvaraRadera
  10. Snyggt! Går det att tvätta bort?

    Ha en toppen dag!
    kram Kia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :-) Jodå, pennan tvättas bort med fuktig trasa ( eller diskas som vanligt om man nu skriver på glas som man ska dricka ur)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...