måndag 12 juni 2017

30% rabatt till midsommar

Avslutningsvecka! Det är inte förrän skolorna slutar som det känns att det är sommar på riktigt på något sätt :-)  När jag själv gick i grundskolan kändes det som att sommarlovet varade otroligt lång tid men nu försvinner dagarna snabbare! Det gäller att ta vara på tiden...

Jag har valt att starta mitt showroom/butik så här i sommartider, men det kommer bli så roligt! Det kommer finnas tid att umgås och bara slappa ändå.

annelies design, webbutik, lupin, lupiner, blommor, vako, vas, inredning, stumpastake, stumpastaken, ljusstake, ljusstakar,

Jag var nog lite väl optimistisk när det gäller startskottet... jag hade tänkt att det skulle bli vid midsommar som öppnandet skulle ske, men det blir nog snarare ett par veckor efter. Datum kommer så fort jag ser att jag kan hålla öppningsdagen och att vi blir klara! Självklart går det att shoppa i min webbutik när som helst: www.anneliesdesign.se

I shopen finns bland annat kaktusen, lampan, skärbrädor, vasen "VAKO" mm Just nu är det 30% rabatt på alla mina tavlor, så A4 kostar 69 kr och A3 kostar strax över hundralappen! Passa på! Gäller till och med midsommarafton!

city trivet, varberg, annelie, anneliesdesign, annelies design, webbutik, kök, köket, hylla, köksö, vako, vas, lupiner, inredning, tavla, tavlor, poster, posters, print, prints, konsttryck, älg, älgar, vilt, styckningsdetaljer, styckningsschema, svart och vitt, svartvit, svartvita, kaktus,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...