måndag 26 juni 2017

Snart inflyttning!

Några av de konsttryck som jag har målat kommer nu också i vykorts-format... en del grattiskort mm blir det också.

Förbereder för fullt inför öppningen av showrummet/butiken! Snart dax att inredas! Jag väntar stora leveranser med möbler mm inom kort så jag hoppas att jag kan bära in möblerna på plats istället för att mellanlanda här inne i huset :-)

annelies design, vykort, kors, kryss, svartvit, svartvita, sovrum, dekoration, Oohh, tavla, tavlor, tavelvägg,

Mannen lade värmegolvet igår och idag kommer sonen och flytspacklar! Sedan är det klart för sista momentet, golvläggning! Spännande!

annelies design, kors, vykort, stjärntecken, svartvit,s vartvitt, svartvita, svart och vit, mugg, ansikte, galler, nät, hand, fågel, fåglar, korp, koltrast, pall, atelje, annelies design, webbutik, webbutiker, webshop, nätbutik, nätbutiker, nettbutikk,

Vykorten och de flesta detaljerna på bilderna hittar ni i min webbutik! Kika gärna in! www.anneliesdesign.se

modelldocka, mannequin, liten, mini, miniatyr, inredning, annelies design, webbutik,

vykort, arbetsrum, hemmakontor, inredning, le sac en papier, papperspåse, kontor, arbetshörna, vykort, bokstäver, siffror, svart och vitt, svartvit, svartvita, annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, nätbutiker,

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...