söndag 4 juni 2017

Ansikte ljusstake

Kväll i casat igen! En av bilderna lade jag ut på Instagram (jag heter @anneliesdesign på Insta) för ett tag sedan och jag har fått mail med frågor om när ljusstaken kommer in i webbutiken igen... beställningen är lagd för länge sedan, men den finns inte inne i lager hos leverantören och jag har inte fått något besked om när de kommer in tyvärr. Jag kan inte göra så mycket åt det... mer än att hoppas att det kommer snart! Ha en härlig kväll!

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, webbutiker, ansikte, ljusstake, ljsustakar, soffa, vardagsrum, grå, gråa, grått, kors, trollhassel, kvist, soffbord,

annelies design, webbutik, webshop, nätbutik, inredning, webbutiker, ansikte, ljusstake, ljsustakar, soffa, vardagsrum, grå, gråa, grått, kors, trollhassel, kvist, soffbord,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...