tisdag 27 juni 2017

Sommardagar

Sommardagar, men vädret lämnar lite övrigt att önska den senaste tiden. Det känns inte riktigt som sommar innan mannen börjat sin semester heller :-) Jag har fullt upp med showrummet/butiken så för min del gör det inte så mycket. Men sedan, när jag har öppnat och allt är klart, då... får det bli sommar!

anelies design, kök, industriellt, industristil, kök, köks, hth, serveringsvagn, kaffe, vitt kakel, vita kakelplattor, sverigeunderlägg, underlägg, städer, grytunderlägg,

Idag använder jag tiden till styling i sonens och svärdotterns lägenhet på Göteborgsvägen i Varberg! Det är dags för visning idag så jag ska dit och fixa med lite blommor mm. Tror jag ska gå ut och plocka lite från trädgården att sätta i vas på deras uteplats. Blir fint som snus det...

köksö, vit parkett, annelies design, nätbutik, nettbutikk, nätbutiker, inredning, webbutik, webbutiker, hth, serveringsvagn, memoblock på lastpall, minilastpall, lampa, lampor, döden, diamantlampa,

Om du är sugen på inredningsdetaljer som du ser på bilderna här från mitt kök, hittar du de flesta av dem i min webbutik! Där finns lampan "Döden", vasen, posters mm Kika gärna in! Länk till min webbutik: www.anneliesdesign.se

hth kök, annlies design, webbutik, fårskinn, dyna, vako, vas, stumpastake, poster, posters, print, prints, konsttryck, tavla, tavlor, kök, köksö, hylla, inredning, detaljer, kaktus, lupiner, blommor, svartmålade dörrar, svart dörr, svart klinkers, hall, hallen, vit parkett,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...