fredag 30 juni 2017

Innan semestern...i arbetsrummet

God morgon! Jag vaknar till en gråmulen och blåsig dag! Än så länge har jag inte landat här i arbetsrummet för jag sitter fortfarande med min kaffekopp i köket :-) En kopp kaffe med koffein på morgonen och resten av dagen försöker jag hålla mig till koffeinfritt kaffe! Smakar lika gott!

annelies design, poster, posters, modell, modellfoto, modellbilder, vykort, ekollon, empire state building, inredning, arbetsrum, arbetsrummet, hemmakontor, hemmakontoret, webbutik, nätbutik, nettbutikk, nätbutiker, webbutiker

Några av detaljerna från arbetsrummet! Empire state building börjar bli den nya favoritbyggnaden tillsammans med Eiffeltornet som jag alltid gillat! Den jag har här är gjord av porslin och ni hittar den i min webbutik! Där finns också de nya posterna med modeller/mode (här är de i storlek 14X20 cm för 25 kr/st).

annelies design, poster, posters, modell, modellfoto, modellbilder, vykort, ekollon, empire state building, inredning, arbetsrum, arbetsrummet, hemmakontor, hemmakontoret, webbutik, nätbutik, nettbutikk, nätbutiker, webbutiker, fårskinn, kors, lastpall, lastpallar, miniatyr, mini, miniatyrlastpall, stjärntecken, skrivbord

Stolen har jag bytt ut tillfälligt för att testa mig fram lite grand... jag måste erkänna att jag gillar det vita! Som om det var en nyhet :-)

Jag väntar en leverans med fler vykort... jag har gjort några grattis-kort bland annat som jag behöver nu när jag öppnar showroom/butik! Tryckeriet lovade fixa det innan semestrarna börjar. Det är mycket sådant nu... att haffa tag i tillverkare och leverantörer innan semestern börjar för dem. De vykorten ni ser på bilderna finns i webbutiken, tillsammans med ett gäng andra motiv.

De läckra små lastpallarna, korset och olika clips finns i shopen! Kika gärna in i webbutiken: www.anneliesdesign.se

annelies design, poster, posters, modell, modellfoto, modellbilder, vykort, ekollon, empire state building, inredning, arbetsrum, arbetsrummet, hemmakontor, hemmakontoret, webbutik, nätbutik, nettbutikk, nätbutiker, webbutiker, fårskinn, kors, lastpall, lastpallar, miniatyr, mini, miniatyrlastpall, stjärntecken, skrivbord

Jag önskar er en härlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...