tisdag 6 juni 2017

Skjutdörrar till uteplatsen!

Alltså... man kan tro att det är jag som hela tiden vill att grejer ska bli gjorda här och har planer hit och dit... visst det stämmer i mångt och mycket men faktum är att min man är lika involverad som jag! Det är helt och hållet hans idé om att fixa skjutdörrar till uteplatsen (och så klart är jag inte så svår att övertala om en sådan grej). Det jag däremot hade invändningar emot var att det kanske känns lite onödigt att ta det så tätt inpå nu när vi bygger showroom/butik till företaget. Närå, det ska fixas med en gång och vi beställer materialet samtidigt!! Oki!

annelies design, webbutik, skjutdörr, skjutdörrar, uteplats, uteplatsen, ute, trädäck, trädäcket, altan, altanen, trädgård,dörrar, matplats, utemöbel, utemöbler, inredning, lanterna, ljusboll, moodlite, ljusbollar, mysbelysning, betongbord, betong, dekoration, bygga, renovering,

Det tog faktiskt bara en och en halv dag att bygga till skjutdörrarna till uteplatsen... och jag är sååå nöjd! Yeay! Nu blir sommarkvällarna ännu längre och om det regnar... vem sitter på uteplatsen? Jorå, jag och gubben min så klart! Tidigare har det varit svårt att sätta dit vaser  mm som dekoration för att det alltid blåser så förbaskat här på västkusten, men också svårigheter att tända ljus då stearinet stänker omkring på grund av blåsten! Nu... kan vi stänga dörrarna och jag kan lova att det blir varmt! Yeay! Alltså verkligen, fantastiskt!

Är lokalen färdig nu då eftersom vi börjat med detta? Jo, snart! Vi väntar på sönerna som sa komma och spackla! Färg och allt annat är inhandlat! Det roliga återstår! Målning, golvläggning och inredning!

annelies design, webbutik, skjutdörr, skjutdörrar, uteplats, uteplatsen, ute, trädäck, trädäcket, altan, altanen, trädgård,dörrar, matplats, utemöbel, utemöbler, inredning, lanterna, ljusboll, moodlite, ljusbollar, mysbelysning, betongbord, betong, dekoration, bygga, renovering,

Lanternorna, getskinnen, ljusstaken och ljusbollarna hittar ni i webbutiken! Webbutik: www.anneliesdesign.se Just idag är det 10% rabatt på hela sortimentet! Gäller till midnatt!
En riktigt härlig nationaldags-kväll önskar jag er alla!

annelies design, webbutik, skjutdörr, skjutdörrar, uteplats, uteplatsen, ute, trädäck, trädäcket, altan, altanen, trädgård,dörrar, matplats, utemöbel, utemöbler, inredning, lanterna, ljusboll, moodlite, ljusbollar, mysbelysning, betongbord, betong, dekoration, bygga, renovering,

annelies design, webbutik, skjutdörr, skjutdörrar, uteplats, uteplatsen, ute, trädäck, trädäcket, altan, altanen, trädgård,dörrar, matplats, utemöbel, utemöbler, inredning, lanterna, ljusboll, moodlite, ljusbollar, mysbelysning, betongbord, betong, dekoration, bygga, renovering,

2 kommentarer:

  1. Var har ni fått beyongmatbordet ifrån? Superfint👍👍👍

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi fixade betongskivan själva och ett företag tillverkade underredet till oss. Jag har i dagarna fått in betongbord i min webbutik: www.anneliesdesign.se Kul att du gillar det! Tack!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...