fredag 30 juni 2017

Var är sommaren?

Vi hade tänkt åka till Halmstad idag och kolla på olika band som spelar... men det lockar inte riktigt när det nästan blåser storm och väderprognosen visar att det kommer att regna hela kvällen! Kanske lika bra det... då är jag uppe med tuppen imorgon och kan börja inreda showrummet/butiken! Japp, imorgon förmiddag kommer sönerna som ska foga golvet och sedan är det fritt fram för mig att bära in grejer! I början av veckan ska jag nog kunna ge ett öppningsdatum! Yeay!

altan, uteplats, trädäck, trädäcket, trädgård, inglasat uterum, glastak, skjutdörrar, ljusboll, ljusbollar, moodlite, inredning, sommar,

Jag bjuder på några bilder från dagar då det var lite varmare och bättre väder... Istället för halmstadbesöket har vi köpt lite gott i fiskbutiken och sitter här i inglasade uterummet med en kall öl i kväll! Då kan det blåsa bäst det vill...

Kaktusen, vasen, ljusbollarna mm hittar ni i min webbutik! Kika gärna in! www.anneliesdesign.se

annelies design, webbutik, kaktus, webshop, nätbutik, vas, smaelta, vako, gran, Oohh, fikonträd, fikon, betongbord, uteplatser, altan, uterum, uterummet,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...